sestdiena, 2010. gada 21. augusts

Kāpēc un par ko......

Tātad, šī ir Bitītes bloga dzimšanas diena! Par ko es te rakstīšu? Par man svarīgām lietam. Šīs nedēļas ideja, ka visu interesanto un jauno gribētos apkopot vienuviet, materializēsies manā Bitītes blogā. 
Es rakstīšu par:
  • izdevušās (manai garšai atbilstošas)  ēdienu receptes;
  • procesā esošie un pabeigtie rokdarbi;
  • mani pūliņi sportošanā;
  • manas atklāsmes kosmētikā un veiksmīgi pirkumi;
  • interesantas vietas, lietas un sajūtas ceļojot;
  • viskautkas par  istabas augiem;
  • sadzīvošana ar  lieliem bērniņiem un maziem zvēriņiem;
  • kino, mūzika, grāmatas.
Tāds mans nelielais plāns iesākumam! Vispirms, lai kaut ko sakarīgu izveidotu man šis tas jauns interneta vidē jāapgūst, pie tā arī patreiz strādāju.
Jā, un sodien izcepās gardi smilšu cepumi ar kokosu.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...