piektdiena, 2011. gada 25. marts

NATURA SIBERICA

     Ir man neticība pret Krievijā ražotu kosmētiku, bet nolēmu pamēģināt Natura Siberica šampūnu un matu balzāmu. Pie kam man patīk ideja par organisko kosmētiku bez silikona, parabēniem un mākslīgām krāsvielām. Ne pārāk labi pārzinu konservantus, ko pievieno kosmētikai, bet kaut kas jau tur pievienots ir, citādi lietošanas termiņš būtu pavisam īss. Gribās domāt, ka konservants ir maz kaitīgs videi un galvas ādai, citādi, diez vai kosmētika būtu sertificēta kā organiskā.
    Tātad, lietoju šampūnu un matu balzāmu krāsotiem matiem, kuram vajadzētu būt matus mitrinošam, jo krāsoti mati ir sausāki, kā nekrāsoti.  Pirmie iespaidi - šampūns ir nedaudz šķidrāks, smaržo  dabiski un labi, bet ne ļoti uzkrītoši. Puto labi, bet vajag nedaudz vairāk kā parasto "drogu" šampūnu.  Matu balzāms lieliski pilda savu funkciju.
     Iespaidi pēc mazgāšanas - mati ir tīri un zīdaini, viegli ķemmējami,  ātri netaukojas. Mani secinājumi - šampūns un balzāms man patīk, lietošu! izmēģināšu arī kaut ko citu no matu kosmētikas.



   Iegādājos arī Natura Siberica dušas želeju ar lācenēm - smaržo labi, bet nezinu vai pēc lācenēm, sastāvs labs, puto labi. Tikai .... tas pumpītis....  varēja būt kaut kāds savādāks, citādi grūti izspiest vajadzīgo daudzumu, vai arī - man gadījies brāķis????

   Savu blondo matu mazgāšanai vēlējos izmēģināt arī Andrew Barton The Ultimate Blonde šampūnu, kurš ir "katras blondīnes sapnis" , jo attīra, noņem dzelteno nokrāsu un pasargā matus uttt. , bet, nu es nezinu, neko nesajutu, pārmaiņu nav...... Varbūt būs pēc otras šampūna pudeles....

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...