svētdiena, 2011. gada 9. oktobris

Pilngraudu maize no Grauda Spēks

      Jaunums un patīkams pārsteigums man un arī visiem pārējiem maizes ēdājiem - veikals Lāčplēša ielā Grauda Spēks. Ta ir iespēja iegādāties svaigi maltus miltus un arī jau gatavus maisījumus veselīgu gardumu cepšanai.
Es esmu cepusi un ēdusi, jāsaka gan pagaidam, jo atkarība iestājas ātri, divu veidu maizītes - Tomātu - bazilika maizi un Augļu un riekstu maizi.  Žāvēto augļu un riekstu maizei papildus pievienoju arī ēdamkaroti medus - ar šo cienāju savus jaunos darba kolēgus. Jautāja  recepti un kā esmu tikusi pie tik gardas maizes.


Vispār, ļoti ļoti rekomendēju - cepiet mājās paši savu veselīgo maizīti un citus kārumus no svaigi maltiem (kāda smarža!) pilngraudu miltiem. Lutiniet sevi un savus tuviniekus!

5 komentāri:

  1. Sveiki! Pec tava bloga iespaidojos un uzcepu tomatu-bazilika maizi. Visu dariju ka recepte. Cepu 2 kukulisus. Garsiga jau,bet garoza tik cieta sanaca,ka pat nogriezt nevar. Jums tad kukulitis gan izskatas,tads labi griezams. Varbut varat kadus ieteikumus,kam japievers uzmaniba un javeic? Cepu maiziti majas vispar 1.reizi!

    AtbildētDzēst
  2. Tā ir - tikko ceptai karstai mazītei garoza ir cieta (bet ļoti garda), atdziestot vajadzētu palikt mīkstākai. Bet vispār, cepot lieku cepeškrāsnī arī trauciņu ar ūdeni.
    Bet bija taču garšīgi? - rakstīja Laine.

    AtbildētDzēst
  3. Tikko izceptu maizīti var ietīt dvielī (lina vai kokvilnas) un atstāt kādu pusstundu, tad garoziņa būs mīksta

    AtbildētDzēst
  4. Anonīms - jā, tā arī jādara, jāapsedz ar dvielīti, tāpat kā ar pīrādziņiem.

    AtbildētDzēst
  5. atceros man laukos vecmutere kad uzcepa maizi, panema mutee uudeni un tad taka uzslaca uz maizes caur muti :DDD es sito redzot maizei visu garozu plesu nost un devu sunim :DD

    AtbildētDzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...